Utmaning 85-Grönt



När man skaffar ett par solglas i grön nyans får världen en annat utseende.
När man beställer bara gröna kläder på Ellos får man en bonus man ej förväntar sig. Det var helt oväntat men glädjande. Jag skulle ta våren med magiska insatser och hadeläst i en tidning om personlig utveckling attt pittapersonligheter ska klä sig enfärgat för att fokusera sina energier inför våren. det gällde speciellt om man vill träffa en soulmate.

Jag bodde redan med Olle men hade börjat tröttna då han bara jobbade, ville ha oralsex och jobbade. Han var inte ett dugg intresserad av att möta min andlighet.Det var viktigt att en man ville möta den sa tidningen. en soulmate kunde inte låta bli att vilja nå ens inre skrev de i tidningen så det tände mitt hopp.
Jag hade utsett Micke P på plan 5 till min möjliga soulmate. Han var så lång och rakryggad och så lät han mig alltid går före i restaurangkön. Jag hade aldrig hört hans röst och visste inte om han var gay ens men tänkte pröva honom i min favoritfärg.

De mörkgröna tajtsen satt perfekt och tunikan med pioner i rött i en bakgrund i olika gröna nyanser verkade som gjorda för varandra, prescis som på tjejen i katalogen. Mina gröna jadeörhängen och den gröna mascaran var pricken över it.
EllosGåvan var en liten radio som när man hade den inne i örat så kunde man höra ljud på fler hundra meters avstånd. Det skulle komma till pass tänkte jag, om han inte såg mig och om jag måste följa efter honom hem.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din kommentar på min blogg. Jag försöker hitta min egen stil. Tack för din uppmuntran!

Häftig bild du har förresten! Och lite vågat ämne du skriver om. Men det är ju grönt - en vågad färg.

Lillemor sa...

haha, suggestivt och roligt som vanligt, roligt med det där oefterhärmeliga skimmerstuket.

Bloggullet sa...

Kul att du följer min blogg och tack för tipset, jag ska gå in och kolla där.
Just grönt var min favoritfärg ett tag, jag ändrar favoritfärg emellanåt, dock gillar jag fortfarande grönt.
Kramar

liselotte sa...

En kul text i din anda.

Toffs sa...

herrejösses, jag skrattade högt åt karaktären Olle, den är grymt kul! (så jag hoppas det är avsiktligt) Snyggt om grönt i världen också!