Utmaning 19-Min plånbok

Skriv en kort och gärna humoristisk bruksanvisning för din plånbok

Du tar den lite stadigt med ena handen och lägger den i den andre handen.

En liten röd hake tittar fram, dra i den så öppnas blixtlåset runt om plånboken.

När hela låset är uppdraget kan du se hur en glipa har öppnat sig och om du då samtidgt skramlar med saken kan några mynt ses och en och annat bankort.
OBS De dagar då du avser att använda plånboken se till att blixtlåset är tilldraget hela vägen runt om så du har alla mynt och dina kort kvar när du skall köpa något.

1 kommentar:

Cattis sa...

Vad härligt att det skramlade lite mynt i din börs, i min fanns bara kvitton från maxi och willys.

Jag kommer in på din blogg om jag skriver in din adress i fönstret, men inte om jag klickar på dig på andra bloggar.

Cattis